Quan es processarà la meva comanda?

Tots els nostres articles, es fabriquen segons comanda i el temps de fabricació és d’un màxim de 7 dies a partir de la data de la comanda i són enviats l’endemà de ser processats. Per tant, les comandes solen arribar als 8 dies després d’haver realitzat la comanda. Si us plau, tingueu en compte que no es realitzen enviaments els caps de setmana.

Tenint en compte la situació actual de crisi sanitària mundial respecte la COVID19, hi ha la possibilitat que els enviaments es demorin una mica més a arribar al seu destí de lliurament final. Els preguem paciència i sàpiguen que des del nostre equip de logística d’enviaments treballem cada dia per oferir-li el millor servei de lliurament possible.

Política de reemborsament

Per gestionar qualsevol reemborsament o devolució, primerament, poseu-vos en contacte amb atenció a client de la nostra botiga a través del correu info@mascaretesonline.cat.

La nostra política de devolucions té una durada de 15 dies des del mateix moment de recepció de la comanda. Si han passat 15 o més dies des de la recepció, no podem oferir un canvi o substitució del seu producte.

Productes danyats o defectuosos

Si ha rebut un producte danyat o defectuós, si us plau contacteu-nos incloent imatges del producte en un termini menor a 7 dies des de la recepció del producte. D’aquesta manera, estarem encantats d’enviar-ne un de nou.

Productes perduts en trànsit

Comprant a la nostra pàgina web vostè accepta les nostres polítiques d’enviament. Algunes comandes poden patir retards per factors externs, si no ha rebut la seva comanda en un termini addicional de 7 dies a l’establert, contacti’ns a info@mascaretesonline.cat i li enviarem una comanda de reemplaçament.

Devolucions

No acceptem devolucions per a reemborsaments, la nostra garantia només cobreix productes danyats, defectuosos o perduts. La seva satisfacció és la nostra prioritat, i per això treballem diàriament per oferir-li la millor atenció a client, tot i haver rebut el producte.

L’única situació en la qual podem garantir-li un reemborsament complet és si aquest és reclamat durant el període de processament, abans que el paquet hagi estat enviat. (48h des de que es realitza la comanda).

Recordem de nou que tant per exigir una devolució, un reemborsament o ambdues coses el client haurà de posar-se en contacte amb nosaltres a través del nostre centre d’atenció a client.

Menú
Close

Cistella

Iniciar sessió

Hem enviat una contrasenya a la vostra adreça de correu electrònic.

Tus datos personales se utilizarán para procesar tu pedido, mejorar tu experiencia en esta web, gestionar el acceso a tu cuenta y otros propósitos descritos en nuestra política de privadesa.

Already got an account?

Close

Categories